Blog Rasmi Ketua Penerangan PAS Pusat: JANGAN JATUHKAN KELANTAN - DR. ASRI
DANA PRU13 PAS PAHANG - Sumbangan boleh disalurkan melalui DANA TAQWA PAS PAHANG (BIMB : 0602 8010 0417 06) @ DANA PILIHANRAYA PAS PAHANG (MAYBANK : 5560 5750 2013)

JANGAN JATUHKAN KELANTAN - DR. ASRI

AHAD, 12 JULAI 2009 | 19 REJAB 1430H

“Melihat kepada usaha-usaha islamisasi di Kelantan yang telah dan sedang dilakukan, maka saya berpendapat sebarang kegiatan untuk menjatuhkan Kerajaan Kelantan yang sedang ada amat tidak wajar dan menyanggahi ruh Islami seorang muslim, bahkan jiwa seorang insan biasa yang adil dalam penilaian pun.


Biarlah Kelantan dengan caranya, mereka muslim, mereka cuba memerintah dengan pendekatan yang tidak menyanggahi syariat, sebaliknya cuba memenuhinya. Usaha menjatuhkan Kelantan hanya menimbulkan salah faham mereka yang bersemangat Islam terhadap Kerajaan Pusat.

4 comments:

pasnational_unity said...

Kerja menjatuhkan Kerajaan Islam Kelantan boleh diistilahkan macam kerja "orang gila".

Teruskan perjuangan

Anonymous said...

http://syahrilkadir.wordpress.com/2009/07/10/bila-anak-melayu-dirawat-di-gereja/

SERINDIKMERAH said...

sejak aku terbang ke kelantan....
nak kabo mari kat mung...
kelate dok maju pong...
orage muda dok kolompo cari kejo..
kemudahan asas jauh dari negere lain..
kelate..kelate.. budu ado lar..
BN buke nok jatuh kelate tapi......
nok majukan jo...
hok ni pun dok mboh....
Tok guru pulok kato nok kawe ngen setan...pelik benar...
benar benar pelikkkkkkk....

Anonymous said...

kl maju pon mu dpt mende ?????
hidup makin sempit.aku duk tgh2 kl ni aku tw r..
org2 tertentu je yg betul2 MERASAI kemajuan tu

Post a Comment