Blog Rasmi Ketua Penerangan PAS Pusat: AYUH BERSATU PERKASAKAN JAMAAH
DANA PRU13 PAS PAHANG - Sumbangan boleh disalurkan melalui DANA TAQWA PAS PAHANG (BIMB : 0602 8010 0417 06) @ DANA PILIHANRAYA PAS PAHANG (MAYBANK : 5560 5750 2013)



AYUH BERSATU PERKASAKAN JAMAAH

13 Rabi'ul Akhir 1433 H | 7 March 2012
Saya merakamkan rasa tahniah kepada seluruh ahli PAS yang menerima berita gembira penyelesaian kepada ribut kecil di PAS Kedah. Tindakan kedua-dua exco Timbalan Pesuruhajaya PAS Kedah, Ir Phahrolrazi Zawawi dan Dr Ismail Salleh dan Menteri Besar Datuk Seri Ustaz Azizan Abdul Razak mencerminkan satu akhlak jamaah yang tinggi, bilamana akur dengan pandangan parti.

Tahniah diucapkan kepada Jawatan Khas yang terdiri daripada Timbalan Presiden Mohamad Sabu dan dua Naib Presiden PAS Salahuddin Ayub dan Mahfuz Omar yang bertungkus lumus menjadi orang tengah menyelesaikan kemelut ini. Khususnya bagi YB Salahuddin, sememangnya anda dilayak digelar Kofi Anan dalam PAS.  

Ahli dan para pemimpin juga sangat gembira dan terharu dengan kepenatan Presiden PAS yang bergegas balik dari Bosnia, transit di Austria, Qaherah, Bangkok dan sesampai di KLIA terus bergegas ke Kedah. Tidak sempat menjamah makanan, terus menghadiri mesyuarat dalam keadaan demam sehingga jam 3 pagi.

Kegembiraan kerana seluruh ahli parti ingin melihat Kedah terus mantap, dan menjadi pangkalan kedua terkuat pemerintahan PAS selepas Kelantan. InsyaAllah apa yang dibincang dan dirumus akan dapat dilaksanakan, demi kebaikan dan masa depan PAS Kedah khususnya dan negara amnya.


PAS Pusat mengharapkan satu majlis munajat perdana dapat diadakan dalam masa terdekat. Mari kita himpunkan ribuan rakyat Kedah di stadium untuk kita mendekatkan diri dengan Allah, meluahkan kasih sayang dan mahabbah antara kita.

Semoga Allah memperteguhkan jamaah ini. Allahu Akhbar.

0 comments:

Post a Comment