Blog Rasmi Ketua Penerangan PAS Pusat: AJAR BN DENGAN UNDI
DANA PRU13 PAS PAHANG - Sumbangan boleh disalurkan melalui DANA TAQWA PAS PAHANG (BIMB : 0602 8010 0417 06) @ DANA PILIHANRAYA PAS PAHANG (MAYBANK : 5560 5750 2013)



AJAR BN DENGAN UNDI

25 Rabi'ul Awal 1432 H | 28 Februari 2011
Memilih calon PAS dalam pilihan raya kecil ini akan membuka mata pemimpin kerajaan negeri dan Pusat untuk membangunkan Kerdau dengan lebih baik lagi. Ianya juga tidak akan merugikan apa-apa kepada BN atau Umno kerana ia sekejap sahaja menjelang pilihan raya umum.
Projek PPAR di Paya Taram terbengkalai lebih 20 tahun!
"Sudah pasti, kerajaan akan memberikan perhatian penuh kepada Kerdau kerana takut kalah juga dalam pilihan raya umum nanti dengan membangunkan kawasan ini dan dengan itu rakyat Kerdau lah yang untung.

Wakil PAS dalam DUN Pahang akan lebih berfungi menjadi pemantau dan menegur salah laku kerajaan dalam menguruskan negeri yang dipimpin oleh Datuk Seri Adnan Yaakub.

Manakala wakil BN sudah pasti tidak akan menegur perkara-perkara seperti ini, lebih-lebih lagi kalau wakil dalam DUN itu bekas pembantu kepada Menteri Besar," katanya dalam sidang media di markas besar PAS Kerdau.

Beliau memberi contoh DUN Triang yang dimenangi pembangkang (DAP) sejak beberapa penggal lalu, lebih membangun berbanding DUN-DUN lain sekitarnya yang di menangi BN.

"Rakyat di sana menikmati kemudahan asas yang lebih baik, pembangunan yang rancak dan aktiviti ekonomi mereka berkembang," kata beliau.

0 comments:

Post a Comment