Blog Rasmi Ketua Penerangan PAS Pusat: PAS SANGGAH 'THE STAR'
DANA PRU13 PAS PAHANG - Sumbangan boleh disalurkan melalui DANA TAQWA PAS PAHANG (BIMB : 0602 8010 0417 06) @ DANA PILIHANRAYA PAS PAHANG (MAYBANK : 5560 5750 2013)



PAS SANGGAH 'THE STAR'

Maklumat yg sahih hanya melalui saluran rasmi parti
3 Syawal 1432 H | 2 September 2011

PAS tiada hasrat untuk menukarkan Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Azizan Abdul Razak, dan dengan ini secara tegas menafikan berita sebagaimana yang dilaporkan oleh akhbar The Star, September 2 dalam satu berita bertajuk ‘‘Azizan resists PAS leadership’s moves to replace him" tulisan Joceline Tan.

Bahkan perkara ini tidak pernah dibincang dalam mana-mana mesyuarat di peringkat tertinggi parti, samada dalam mesyuarat Jawatankuasa Harian atau Mesyuarat Lujnah Politik parti. Sekiranya ada perkara penting sebagaimana yang dilaporkan, tentulah ia akan dibawa dalam mesyuarat penting  parti.

PAS melihat ini adalah salah satu usaha melaga-lagakan kepimpinan PAS oleh pihak-pihak tertentu kerana melihat perpaduan yang kukuh dalam PAS.

Menjelang pilihanraya umum akan banyak isu yang sengaja ditimbulkan oleh musuh bahkan akan ada pula perisytiharan keluar parti beramai-ramai sebagai petanda pilihanraya umum bertambah hampir.

Saya menyeru seluruh ahli dan penyokong Pakatan Rakyat agar mendapatkan maklumat parti melalui saluran rasmi parti agar kita tidak terperangkap dengan mainan musuh.

Dato' Tuan Ibrahim Tuan Man
Ketua Penerangan PAS
2 SEPTEMBER 2011

0 comments:

Post a Comment