Blog Rasmi Ketua Penerangan PAS Pusat: HASANUDIN SANDARAN PAS
DANA PRU13 PAS PAHANG - Sumbangan boleh disalurkan melalui DANA TAQWA PAS PAHANG (BIMB : 0602 8010 0417 06) @ DANA PILIHANRAYA PAS PAHANG (MAYBANK : 5560 5750 2013)



HASANUDIN SANDARAN PAS

Pemilihan Hasanudin kehendak pengundi di Kerdau
22 Rabi'ul Awal 1432 H | 25 Februari 2011 

Ketua Penerangan PAS Pahang, Hassanuddin Salim hari ini diumumkan sebagai calon parti itu pada pilihan raya kecil Dewan Undangan Negeri (DUN) Kerdau pada 6 Mac ini.

Pemilihan Hassanudin diumumkan oleh Mursyidul Am PAS, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat, di hadapan ribuan penyokong parti itu yang tetap setia menunggu hingga berakhirnya majlis walaupun hujan turun membasahi Kompleks Darul Hikmah, Kerdau malam tadi. 

Pengarah pilihan raya kecil PAS bagi DUN Kerdau, Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man, dalam sidang media, menyifatkan Hassanuddin, 43, sebagai calon terbaik parti itu.

“Beliau lebih dikenali di DUN Kerdau dan saya percaya rakyat akan memberikan undi kepadanya. Walaupun beliau pernah bertanding di sini dahulu dan tewas, namun kita yakin kali ini beliau boleh menang," kata Tuan Ibrahim yang juga Pesuruhjaya PAS Pahang dan Naib Presiden PAS.

Sementara itu, Hassanuddin berkata beliau akan memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada rakyat di Kerdau sekiranya dipilih menjadi wakil rakyat.

1 comments:

UMNO PARTI PENJARA said...

selamat berkempen.......












--------------------------------------------------------------------------------------------
Transformasi besar kpd generasi muda - Generasi baru wajib 'membunuh' beruk-beruk tua nyanyuk Sinar Harian yang Nak MampuS...BACUL!!

http://Blog1Malaysia.blogspot.com/

Post a Comment